utrzymanie
Utrzymanie systemów IT
to stabilność działania
Twoich rozwiązań IT
Świat już dawno przeniósł się do Internetu. Dlatego wydajne, bezpieczne i nieprzerwalne działanie Twoich aplikacji to nasz priorytet. Systemy pod opieką naszych wykwalifikowanych polskich inżynierów IT to niezawodność przy jednoczesnej kontroli kosztów. Nie wierzysz?
usługi
Stała opieka nad działaniem aplikacji
Klasyczny monolit, a może mikroserwisy? Chmura czy on-premise? Różne potrzeby naszych klientów sprawiły, że w ramach usługi utrzymaniowej zajmujemy się:
- .NET
- Rest
- WebApi
- Xamarin
Digitalizacja procesów sprzedaży dla firmy z branży ubezpieczeniowej z UK.
- Flutter
- Azure
Usprawnienie Procesów Biznesowych dla hurtowni rolet i żaluzji.
- Python
Jak robot humanoidalny może wesprzeć obsługę klienta?
Usługi utrzymaniowe Nexio – na co dokładnie możesz liczyć?
Po pierwsze prewencja. Aby aplikacja nie przestała działać, zawczasu sięgamy po środki zapobiegawcze
01
Proaktywny monitoring
i diagnostyka systemów
02
Zapobieganie awariom i usterkom
03
Reagowanie na zaistniałe problemy i usuwanie przyczyn
04
Optymalizacja wydajności systemów
05
Aktualizacje i ulepszenia oprogramowania
06
Backupy i odtwarzanie danych
07
Testowanie planów awaryjnych i procedur odzyskiwania
case studies
Gwarantowany poziom usług utrzymaniowych (SLA) nawet 24/7
Nie wszystko da się przewidzieć, dlatego oferujemy elastyczne warunki SLA, dopasowane do Twoich potrzeb. W umowie określamy m.in. czas reakcji, czas naprawy oraz maksymalny dopuszczalny czas przestoju. Mamy doświadczenie w utrzymaniu systemów wysokiej dostępności (High Availability), krytycznych aplikacji oraz środowisk wymagających wsparcia 24/7/365 z gwarantowanymi czasami dostępności, reakcji i naprawy.
- .NET
- Rest
- WebApi
- Xamarin
Digitalizacja procesów sprzedaży dla firmy z branży ubezpieczeniowej z UK.
- Flutter
- Azure
Usprawnienie Procesów Biznesowych dla hurtowni rolet i żaluzji.
- Python
Jak robot humanoidalny może wesprzeć obsługę klienta?
korzyści
Dlaczego warto powierzyć nam opiekę nad utrzymaniem systemów IT?
Kanban – cykliczne spotkania zespołu utrzymaniowego
Poprawki w kodzie
z fast-checkingiem
Dotrzymanie warunków umów SLA
Min. dwóch opiekunów
na projekt
Gromadzenie i aktualizacja informacji o systemie
Transparentna komunikacja
Tworzenie i aktualizacja wewnętrznej dokumentacji projektu
co nas wyróżnia
Co zyskujesz w ramach usługi utrzymania systemu IT przez zespół Nexio?
- Uptime systemów nawet 99,95% - skutecznie minimalizujemy przestoje.
- Proaktywne monitorowanie 24/7 - wykrywamy problemy zanim wpłyną na działanie.
- Szybka reakcja: średnio 15 minut, rozwiązanie do 8h.
- 99.9% incydentów w SLA - zawsze działamy zgodnie z umową.
- Zmniejszenie liczby błędów o 40% już w pierwszym roku współpracy.
- Eliminujemy przyczyny problemów.
- Przewidywalne rozliczenia - bez ukrytych kosztów.
- Stałe zespoły, przypisane do projektu według kompetencji.
- Optymalizacja zasobów IT - mniejsze wydatki po stronie klienta.
- Dedykowani opiekunowie klienta.
- Zespół doświadczonych specjalistów IT do Twojej dyspozycji.
- Możliwość pracy hybrydowej lub "embedded" - pełna integracja z Twoim zespołem.
nasi partnerzy
Lepsza jakość usług utrzymaniowych, dzięki partnerstwom technologicznym
Jako partnerzy technologiczni nasi specjaliści regularnie podnoszą kwalifikacje, co potwierdzają uzyskane certyfikaty. Co więcej, mamy dostęp do dedykowanych szkoleń, narzędzi diagnostycznych, dokumentacji oraz wsparcia technicznego producenta, co przekłada się na sprawniejsze działania. W niektórych przypadkach, nasze partnerstwa pozwolą Ci uzyskać niższe ceny licencji, elastyczniejsze warunki płatności oraz lokalne wsparcie w języku polskim.
certyfikaty naszych specjalistów
Microsoft Certified:
Azure AI Fundamentals
Microsoft Certified:
DevOps Engineer Expert AZ-400
Microsoft Certified:
Azure Administrator Associate AZ-104
Microsoft Certified:
Azure Data Engineer Associate
Microsoft Certified:
Azure Solutions Architect Expert
Microsoft Certified:
Azure AI Fundamentals
Microsoft SQL Server 2012
Microsoft Certified:
Solutions Associate (MCSA)
Microsoft Certified:
Solutions Expert (MCSE)
Microsoft Certified:
IT Professional (MCITP)
Vmware Certified Professional
IBM Certified Deployment Professional
IBM Certified Specialist:
Tivoli Storage Manager Fast Back
CCNA R&S – Cisco Certified Network Associate Routing and Switching
Guardicore Certified Segmentation Administrator
Guardicore Certified Segmentation Engineer
Red Hat Certified System Administrator (RHCSA)
ITIL Foundation Certificate
referencje
Co mówią nasi klienci
Monika SamulProduct Manager
Wiesław SzalaDyrektor Departamentu Zarządzania Informatyką
Michał StabachDyrektor IT
Monika SamulProduct Manager
Wiesław SzalaDyrektor Departamentu Zarządzania Informatyką
Michał StabachDyrektor IT
modele rozliczeniowe
Ile kosztuje utrzymanie systemu IT
Elastyczne modele współpracy – dopasowane do Twoich potrzeb.
Oferujemy 2 modele rozliczeniowe, abyś mógł wybrać ten, który najlepiej odpowiada
Twojej sytuacji:
- zakres prac jest trudny do przewidzenia,
- aplikacja nie wymaga stałej opieki, ale czasem pojawiają się awarie, aktualizacje lub nietypowe zadania.
Ten model sprawdzi się w Twoim projekcie, jeśli:
- aplikacja wymaga regularnych aktualizacji i nadzoru,
- zależy Ci na przewidywalnych kosztach i uproszczonym budżetowaniu,
- chcesz zdjąć z siebie odpowiedzialność za bieżące utrzymanie.
szczegóły
Czym jest utrzymanie systemów IT?
Utrzymanie systemów IT to proces polegający na bieżącej obsłudze, konserwacji, naprawach, modyfikacjach oprogramowania i infrastruktury informatycznej w celu zapewnienia ich wydajnego, bezpiecznego i nieprzerwalnego działania. Utrzymanie to nie tylko naprawy, ale też rozwój systemów. Dobre utrzymanie zwiększa niezawodność, bezpieczeństwo i konkurencyjność firmy.
- naprawę błędów i incydentów,
- aktualizację oprogramowania,
- optymalizację wydajności,
- wsparcie użytkowników,
- zarządzanie dostępami i kontami,
- monitorowanie systemów 24/7,
- zapewnienie zgodności z umowami SLA.