Nexio TimeSheet Management

Opis rozwiązania
Nexio Timesheet Management to system do zarządzania czasem pracy oraz planowania wykorzystania zasobów. Możliwość zgłaszania wniosków urlopowych oraz ich akceptacji w ramach aplikacji znacznie ułatwia i przyspiesza procesy w firmie, a każdy pracownik ma szybki i łatwy dostęp do ilość dni wolnych do wykorzystania. Dodatkowo aplikacja ma możliwość generowania danych do systemu księgowego naliczającego wynagrodzenie. Dzięki aplikacji mobilnej możemy raportować swój czas pracy z każdego miejsca i o każdej porze. Nexio Timesheet Management może obsługiwać kilka języków.
Filmy instruktażowe
Absencje

Pozwala rejestrować wnioski o urlop i pracę zdalną. Zapewnia również dostęp do danych historycznych. W zależności od ustawień, kalendarz zgłaszanych nieobecności może lub nie uwzględniać święta. W przypadku złożenia wniosku urlopowego na kilka dni, urlop zostanie zaraportowany wyłącznie na dni robocze, z pominięciem weekendów i świąt – chyba, że wymagania stanowią inaczej.
HR

Zawiera zaraportowany czas pracy przez pracowników w danym miesiącu z wyszczególnieniem projektów. Dodatkowo po kliknięciu na imię i nazwisko pracownika prezentowane jest okno dialogowe z zaraportowanym czasem pracy wybranego pracownika. Wyświetlana jest również liczba odnotowanych nadgodzin w danym miesiącu.
Scrum

Umożliwia zarządzanie pracą członków zespołu pracujących w metodyce Agile. Umożliwia wyszukanie konkretnej osoby, generuje wykres zajętości czasu pracy oraz formatkę do zapisu wykonanych czynności w dniu poprzednim i planowanych w dniu bieżącym.
Wyceny

Przydaje się głównie w pracach związanych z oprogramowaniem. Możemy w prosty i jasny sposób otrzymać wycenę zadania przez analityka, dewelopera i testera. Każdy z nich indywidualnie ocenia ile czasu potrzebuje na realizację swojej części zadania. Ten komponent może być zintegrowany z dowolnym systemem typu Jira, Redmine. Wówczas „podlinkowany” numer może nas przenieść bezpośrednio do „taska” w systemie.
Zarządzanie Projektem

Zawiera przedstawienie struktury Team’ów i ich członków w formie graficznej w postaci drzewa wraz z dostępną listą zadań wykonywaną przez pracownika (członka Team’u). Może się zdarzyć, że członek Team’u będzie przypisany do kilku grup, wówczas będzie to również odzwierciedlone w prezentowanej graficznej strukturze.
Notyfikacje

Wyświetla listę wysłanych powiadomień do użytkowników TMS. Jest to świetne rozwiązanie na zwięzłe komunikaty.
Integracja z komunikatorami

TMS można zintegrować z dowolnym komunikatorem otwartym na integrację np.: Slack. Wówczas członkowie zeposłu dostaną codziennie informację kto w danym dniu jest nieobecny, kto pracuje zdalnie i wszelkie inne z tym związane.
Dzięki Nexio TimeSheet Management zaoszczędzisz czas i pieniądze.
Zalety:
- Lepsza efektywność
- Nowoczesny system organizacji pracy
- Panele główne i raporty
- Licznik czasu uruchamiany jednym kliknięciem
- Śledzenie urlopów i nieobecności
- Bezpieczeństwo
- Oszczędność
Zalecana przeglądarka internetowa:
- Mozilla Firefox wersja 66 lub nowsza
- Google Chrome wersja 73 lub nowsza
- EDGE wersja 77 lub nowsza
System operacyjny komputera:
- Microsoft Windows Vista lub nowszy
- Linux | Mac OS
Możliwość zintegrowania rozwiązania z systemami typu:
- CRM
- ERP
- Systemy finansowo-księgowe
Filmy instruktażowe
Sprawdź nasze pozostałe produkty
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI:

Nexio Management Sp. z o.o.
ul. Szturmowa 2a
02-678 Warszawa
NIP: 525-23-65-494
tel.: +48 22 244 13 50
e-mail: biuro@nexio.pl
sprzedaż: sprzedaz@nexio.pl
rekrutacja: rekrutacja@nexio.pl