Nexio TimeSheet Management

 

TMS

Opis rozwiązania

Nexio Timesheet Management to system do zarządzania czasem pracy oraz planowania wykorzystania zasobów. Możliwość zgłaszania wniosków urlopowych oraz ich akceptacji w ramach aplikacji znacznie ułatwia i przyspiesza procesy w firmie, a każdy pracownik ma szybki i łatwy dostęp do ilość dni wolnych do wykorzystania. Dodatkowo aplikacja ma możliwość generowania danych do systemu księgowego naliczającego wynagrodzenie. Dzięki aplikacji mobilnej możemy raportować swój czas pracy z każdego miejsca i o każdej porze. Nexio Timesheet Management może obsługiwać kilka języków.

 

Wybrane moduły

 

Absencje
Absences
Pozwala rejestrować wnioski o urlop i pracę zdalną. Zapewnia również dostęp do danych historycznych. W zależności od ustawień, kalendarz zgłaszanych nieobecności może lub nie uwzględniać święta. W przypadku złożenia wniosku urlopowego na kilka dni, urlop zostanie zaraportowany wyłącznie na dni robocze, z pominięciem weekendów i świąt - chyba, że wymagania stanowią inaczej.
HR
HR Zawiera zaraportowany czas pracy przez pracowników w danym miesiącu z wyszczególnieniem projektów. Dodatkowo po kliknięciu na imię i nazwisko pracownika prezentowane jest okno dialogowe z zaraportowanym czasem pracy wybranego pracownika. Wyświetlana jest również liczba odnotowanych nadgodzin w danym miesiącu.
Scrum
ScrumUmożliwia zarządzanie pracą członków zespołu pracujących w metodyce Agile. Umożliwia wyszukanie konkretnej osoby, generuje wykres zajętości czasu pracy oraz formatkę do zapisu wykonanych czynności w dniu poprzednim i planowanych w dniu bieżącym.
Wyceny
WycenyPrzydaje się głównie w pracach związanych z oprogramowaniem. Możemy w prosty i jasny sposób otrzymać wycenę zadania przez analityka, dewelopera i testera. Każdy z nich indywidualnie ocenia ile czasu potrzebuje na realizację swojej części zadania. Ten komponent może być zintegrowany z dowolnym systemem typu Jira, Redmine. Wówczas "podlinkowany" numer może nas przenieść bezpośrednio do „taska” w systemie.
Zarządzanie Projektem
Zarządzanie ProjektemZawiera przedstawienie struktury Team’ów i ich członków w formie graficznej w postaci drzewa wraz z dostępną listą zadań wykonywaną przez pracownika (członka Team’u). Może się zdarzyć, że członek Team’u będzie przypisany do kilku grup, wówczas będzie to również odzwierciedlone w prezentowanej graficznej strukturze.
Notyfikacje
NotyfikacjeWyświetla listę wysłanych powiadomień do użytkowników TMS. Jest to świetne rozwiązanie na zwięzłe komunikaty.
Integracja z komunikatorami
Integracja z komunikatoramiTMS można zintegrować z dowolnym komunikatorem otwartym na integrację np.: Slack. Wówczas członkowie zeposłu dostaną codziennie informację kto w danym dniu jest nieobecny, kto pracuje zdalnie i wszelkie inne z tym związane.
Dzięki Nexio TimeSheet Management zaoszczędzisz czas i pieniądze.
Zalety:
  • Lepsza efektywność
  • Nowoczesny system organizacji pracy
  • Panele główne i raporty
  • Licznik czasu uruchamiany jednym kliknięciem
  • Śledzenie urlopów i nieobecności
  • Bezpieczeństwo
  • Oszczędność
Zalecana przeglądarka internetowa:
  • Mozilla Firefox wersja 66 lub nowsza
  • Google Chrome wersja 73 lub nowsza
  • EDGE wersja 77 lub nowsza
System operacyjny komputera:
  • Microsoft Windows Vista lub nowszy
  • Linux | Mac OS
Możliwość zintegrowania rozwiązania z systemami typu:
  • CRM
  • ERP
  • Systemy finansowo-księgowe

 

Filmy instruktażowe

 

  

Jeśli są Państwo zainteresowani prosimy o kontakt - sprzedaz@nexio.pl

Sprawdź nasze pozostałe produkty
PPK
Nexio PPK - Pracownicze Plany Kapitałowe
Workforce Management
Nexio Workforce Management
Accident Management
Nexio Accident Management
Visual Management
Nexio Visual Management