Nexio kontra wirus. Jak radzimy sobie z epidemią?

    W ostatnich tygodniach świat stanął na głowie i wszyscy musieliśmy zmienić nasze dotychczasowe życie – zarówno prywatne, jak i zawodowe. W związku z tym nasi klienci często pytają nas o to, jak działamy w tym wyjątkowym czasie i czy można liczyć na nasze wsparcie. Z radością informujemy – tak! Mamy wiele sposobów, aby nadal sprawnie świadczyć wszystkie nasze usługi na dotychczasowym poziomie jakości.

 

Stawiamy na bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo naszych pracowników i klientów to dla nas priorytet. Jak dotąd cały nasz zespół czuje się dobrze i nikt z nas nie ma objawów choroby COVID-19. Dbając o zdrowie naszych pracowników, dostarczyliśmy im wszelkie narzędzia i zalecenia, które umożliwiają im pracę zdalną. Pozostajemy z nimi także w stałym kontakcie i upewniamy się, że z ich zdrowiem wszystko jest w porządku.

 

Jesteśmy w gotowości

Choć sytuacja jest dla wszystkich bardzo trudna, przyjęty przez nas model działania sprawił, że jesteśmy dobrze przygotowani do pracy w nowych warunkach. Wdrożyliśmy rozwiązania, dzięki którym jesteśmy w stanie zachować ciągłość działania w 100%. W czasie epidemii nie tylko na bieżąco obsługujemy klientów, ale też kontynuujemy prace nad usprawnianiem i rozwijaniem procesów wewnętrznych.

 

Pracujemy zdalnie

Wszystkie projekty w Nexio są obecnie koordynowane zdalnie – zarówno procesy wewnętrzne, jak i zewnętrzne. Dzięki temu możemy świadczyć usługi na dotychczasowym poziomie, jednocześnie ograniczając do minimum kontakty fizyczne naszych pracowników. Wszelkie spotkania z kontrahentami są organizowane zdalnie za pomocą sprawdzonych i wygodnych w użyciu platform. W organizacji pracy zdalnej wspieramy także naszych klientów.

 

Pomagamy innym pracować zdalnie

Choć wdrożenie modelu pracy zdalnej może wydawać się trudne, można to zrobić sprawnie dzięki kilku zasadom i nowoczesnym narzędziom, które możesz zastosować także w Twojej firmie. Pracując z naszych domów, w szczególny sposób dbamy o komunikację. Na bieżąco informujemy współpracowników o wszelkich problemach, pytaniach i wątpliwościach. Pomaga nam to unikać wielu przestojów i problemów. Zadania zlecamy sobie nawzajem z możliwie największym wyprzedzeniem i dzielimy je na małe etapy, aby mieć pełną kontrolę nad realizacją projektu.

 

Dbamy o higienę umysłu

Aby praca w domu była przyjemna i sprawna, należy przygotować sobie do niej możliwie komfortowe miejsce – wygodne, bez rozpraszaczy, dobrze wyposażone. Szczególnie istotne jest także wyraźne oddzielenie czasu wykonywania obowiązków od czasu odpoczynku i nie spędzanie nad zadaniami większej ilości czasu, niż jest to konieczne. Istotne jest także robienie regularnych przerw na posiłki czy chwile relaksu, aby uniknąć znużenia i zachować jasność umysłu.

 

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Aby jeszcze bardziej ułatwić naszym klientom kontakt z nami w tym trudnym czasie, uruchomiliśmy dodatkowy adres mailowy: wsparcie@nexio.pl. Przyjmujemy pod nim wszelkie zapytania. Jeśli potrzebujesz wsparcia, chętnie pomożemy Ci wdrożyć pracę zdalną w Twojej organizacji – napisz do nas i śmiało korzystaj z naszej wiedzy, narzędzi i doświadczenia.

 


Filip

Analityk Biznesowy/Presales Manager

Powrót