Nexio PPK

Opis rozwiązania

Nexio Accident Management to aplikacja służąca ułatwieniu komunikacji poprzez automatyczne generowanie wiadomości E-mail oraz SMS. Pozwala również rejestrować różnego rodzaju zdarzenia (np. awarie), co tworzy z niej kompleksowe rozwiązanie do komunikacji awaryjnej. Program może się składać z dwóch modułów – z aplikacji webowej oraz aplikacji Windowsowej. Wbudowane archiwum pozwala prześledzić historię wszystkich wysłanych wiadomości. Użytkownik może sprawdzić aktualny status zdarzenia, a moduł raportowy automatycznie policzy i zaprezentuje czas pomiędzy kolejnymi statusami. Program może być podłączony do dowolnego repozytorium danych.
Aplikacja umożliwia stworzenie raportu „pozdarzeniowego”. Zapewni to niezbędny firmie know-how na przyszłość oraz umieści wszystkie raporty w jednym miejscu. Ponadto istnieje możliwość zbudowania podstawowych raportów zbiorczych oraz eksportu ich do Excel w celu dalszej analizy.
Korzyści:
  • Prosta i przejrzysta komunikacja
  • Zarządzanie grupami odbiorców
  • Ewidencja zdarzeń
  • Różne typy uprawnień
  • Zarządzanie zdarzeniami
  • Moduł raportowy
  • Integracja z bazą danych

Przy tego typu rozwiązaniu rekomendujemy również zapoznanie się z naszym innym produktem – Nexio Visual Management – który pozwala na automatyczną obsługę raportową zarejestrowanych zdarzeń. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jeśli są Państwo zainteresowani prosimy o kontakt – sprzedaz@nexio.pl

Sprawdź nasze pozostałe produkty

Nexio Timesheet Management

Nexio Workforce Management

Nexio PPK – Pracownicze Plany Kapitałowe

Nexio Visual Management

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI:

Nexio Management Sp. z o.o.
ul. Szturmowa 2a
02-678 Warszawa
NIP: 525-23-65-494

tel.: +48 22 244 13 50
e-mail: biuro@nexio.pl
sprzedaż: sprzedaz@nexio.pl
rekrutacja: rekrutacja@nexio.pl